چراغ دیواری حیاطی مدل آرمیتا

نورپردازی در فضای باز یکی از سرمایه‌گذاری‌هایی است که در ازای آن مزایای ارزشمند زیادی ارائه می‌کند – از ایمنی و امنیت بهبود یافته تا جذابیت زیبایی‌شناختی افزایش یافته. چراغ دیواری حیاطی مدل آرمیتا
بر اساس اهدافی که امیدوارید با نورپردازی خود به آنها برسید، انواع مختلفی از چراغ ها در فضای باز وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.
این راهنمای نورپردازی در فضای باز را مرور کنید تا در مورد چراغ حیاطی مدل آرمیتا در فضای باز، جایی که از آن استفاده می شود و برخی دستورالعمل های کلی برای نصب اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

ویژگی چراغ دیواری حیاطی مدل آرمیتا چیست؟

چراغ دیواری حیاط مدل آرمیتا دارای ظاهر جذاب و زیبایی است که می تواند برای جذابیت محیط فضای باز بیافزاید و آن را در شب تابان بسازد. از آنجایی که چراغ دیواری مدل آرمیتا خانواده از چراغ های حیاطی در فضای باز است شامل دیواری، سردری، آویز، چمنی ایستاده، حلزونی ایستاده، ایستاده دوشعله، و چند شعله را نیز در خود دارد. چراغ دیواری حیاطی مدل آرمیتا را میتوان روی سازه ها، دیوارها یا تیرها نصب کرد. این چراغ نسبت به هر چراغ بازاری عمر طولانی تری دارد و انرژی کمتری مصرف می کند. چراغ حیاطی معمولاً برای هدف قرار دادن نور بر روی یک آیتم ثابت مانند یک بنای یادبود یا میله پرچم یا برای روشن کردن مناطق بزرگ مانند زمین های ورزشی، پارک ها، زمین های بازی و پارکینگ ها استفاده می شوند.
این چراغ می‌تواند با نور افکندن به مناطق تاریک، به بهبود ایمنی کمک کند و افراد را برای دیدن خطرات احتمالی که می‌تواند باعث لغزش، زمین خوردن و سقوط شود، آسان‌تر کند. چراغ دیواری همچنین می توانند از آسیب اموال، جنایت و خرابکاری جلوگیری کنند.

 

جاییکه از چراغ دیوری حیاطی مدل آرمیتا میتوان برای روشنایی استفاده کرد:

ویلا ها
باغ ها
مناطق تفریحی
پارکینگ ها
فضای باز بزرگ ( پاسیو، آلاچیق و غیره)
استادیوم ها، میدان ها و زمین های ورزشی سرپوشیده و یا سرباز
مکان های اجرای در فضای باز

 

ملاحظات قبل از خرید چراغ حیاطی

قبل از سرمایه گذاری در نورپردازی و نصب در فضای باز، با در نظر گرفتن سطح روشنایی مورد نیاز، تصمیم بگیرید که کدام نوع از چراغ حیاطی مدل آرمیتا برای کاربرد شما مناسب است. چراغ حیاطی مدل آرمیتا چنانچه در بالا معرفی کردیم شامل چراغ آویز حیاطی مدل آرمیتا، چراغ سردری حیاطی مدل آرمیتا، چراغ سرلوله حیاطی مدل آرمیتا، چراغ ایستاده تک شعله حیاطی مدل آرمیتا، دوشعله و چند شعله میباشند. در نتیجه این چراغ ها طیف وسیعی از گزینه ها را برای روشنایی و دمای رنگ دارند.
انتخاب گزینه مناسب بستگی به نحوه استفاده از این چراغ دارد. برای عملکرد مقرون به صرفه، چراغ دیواری حیاطی مدل آرمیتا را انتخاب کنید.

 

نکاتی برای نصب چراغ دیواری حیاطی

مکان خود را انتخاب کنید و منبع برق نزدیک (که می تواند در داخل یا خارج از منزل باشد) را شناسایی کنید.
مطمئن شوید که راه امنی برای دسترسی به محل نصب دارید.
سوراخی را متناسب با فیکسچر برش دهید و سیم برق را از آن عبور دهید.
فیکسچر را به منبع برق وصل کنید و چراغ ها و ویژگی ها را آزمایش کنید.
بر این اساس تنظیمات را انجام دهید.
اگر در مورد نصب روشنایی شک دارید از خدمات رایگان نصب چراغ از تیم کاری ما استفاده کنید.

 

نکات پایانی در مورد چراغ دیواری حیاطی مدل آرمیتا

چراغ دیواری حیاطی با اندازه کامل، نور روشن و تمیزی را پخش می‌کند و فوراً به روشنایی کامل می‌رسند. آن‌ها از لامپ‌های LED استفاده می‌کنند که عمر طولانی‌تری دارند و نسبت به بسته‌های دیواری با سایر انواع چراغ ها، انرژی کمتری مصرف می‌کنند. آنها همچنین گرمای بسیار کمی تولید می کنند و می توانند تغییرات دما و رطوبت را تحمل کنند. این وسایل روشنایی بیرونی دیواری معمولاً برای جایگزینی بسته های دیواری روشنایی سنتی در ساختمان های تجاری و صنعتی استفاده می شود.