نمونه کارهای چراغ پارکی، دیورای، حیاطی تیانا

با گشت و گذار به نقاط مختلف تهران در پارک، فضای سبز ، خیابان ها ، خانه های ویلایی و حتی سایر شهرها می توان چراغ های پارکی تیانا را مشاهده کرد. شرکتی که سالهاست محصولاتش زیبایی بخش حیاط خانه ویلا و روشنایی بخش فضاهای سبز هستند. تیانا مدل های مختلف پارکی ، دیواری ، حیاطی ، برای باغچه ، ویلا، حیاط ساختمان، محوطه ، خیابان ها ، راهروها و … تولید می کند.

برای درک بهتر مشتریان از محصولات تیانا مدل های مختلفی از چراغ حیاطی و دیواری این شرکت را که در نقاط مختلف نصب شده اند. به تصویر گذاشتیم. تا در خرید و انتخاب چراغ دیواری یا چراغ محوطه به شما کمک کند. محصولات تیانا فقط مخصوص داخل ساختمان ، محوطه ویلا و خانه نیستند. بلکه سایر سازمان مثل شهرداری از مشتریان قدیمی این شرکت هست. مدل های مختلفی از چراغ مینیاتوری ، باغچه ای ، چراغ خیابانی و.. در نقاط مختلف تهران می توان مشاهده کرد.

فروشگاه اینترنتی صنایع روشنایی پارک کالا بزرگترین مرکز خرید چراغ پارکی ، خیابانی، دیواری ، سلطنتی ، چراغ حیاطی ، محوطه با بیش از یک دهه فعالیت در ایران می باشد. پارک کالا چراغ هایی با بیش از 30 مدل در طرح ها و رنگ های مختلف برای استفاده در حیاط خانه و ساختمان، باغ و ویلا، پارک ها و فضای سبز، راهروی ساختمان و محیط داخلی ساختمان چراغ پارکی و دیواری تولید می کند.

محصولات صنایع روشنایی پارک کالا دارای طراحی سلطنتی فوق العاده زیبا هستند. که در شب به هر فضا و محیط با نور دهی بالا جذابیت می بخشند. تنوع محصولات در فروشگاه صنایع روشنایی پارک کالا آنچنان بالاست. که برای هر طرح و سلیقه محصولاتی در نظر گرفته شده است.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *